☜ قاعدتا دلتنگی باید واسه ڪسی باشه
ڪـه ڪــنـارت نـیـسـت و ازت دوره . . .
ولی گاهی دلتنگ ڪسی میشی
ڪه ڪنارت نشسته✅
ولـــی اون آدم ســابـق نـیـسـت ❌
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۱۳۹۶ساعت 17:49  توسط معصومه |
☜ قاعدتا دلتنگی باید واسه ڪسی باشه
ڪـه ڪــنـارت نـیـسـت و ازت دوره . . .
ولی گاهی دلتنگ ڪسی میشی
ڪه ڪنارت نشسته✅
ولـــی اون آدم ســابـق نـیـسـت ❌
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۱۳۹۶ساعت 17:49  توسط معصومه |
ما را در سایت گذشتم از گذشتم .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5