گذشتم از گذشتم ....

خرید بک لینک

♨️♨️♨️♨️♨️♨️شڪنجهـ گآهِـ عِشقـ#پارت_1#part_1با ترس به این کابوسی که داشت اروم اروم بهم نزدیک می شد خیره بودم.خواستم قدمی به عقب بردارم که با یه خیز سریع موهامو تو چنگش گرفت و دور دستش پیچید.سرمو به خودش نزدیک کرد و کنار گوشم غرید:_کجا اسباب بازی؟ فعلا کارت دارم... کجا می خواستی بری ها؟ها ی اخرو طوری فریاد کشید و با جدیت گفت که نفس تو سینه ام حبس شد و چشمامو بستم.تکونی به سرم داد:_آخرین بار می پرسم... کجا می خواستی بری؟همونطور با چشم بسته نالیدم:_بخدا می خواستم برم دستشویی. ولم کن خواهش می کنم.پوزخندی زد و با لحن سرد و گزنده ای گفت:_بعد دو هفته هنوز نمی دونی که باید واسه ی آب خوردنت هم از من اجازه بگیری؟سری با وحشت تکون دادم:_باشه. ببخشید غلط کردم...و آب دهانمو با ترس قورت دادم. این ادم دو هفته بود که شده بود کابوسم.با پرت شدنم روی زمین ناله ای از درد سر دادم. ادرار داشت بهم فشار میاورد. با فشاری که به زیر شکمم وارد شد چشمام گشاد شد.به عاملش نگاهی انداختم. آرین پاشو ناحیه ی زیریه شکمم گذاشته بودو فشار می داد.داشت بهم فشار می اومد. نفسم لحظه ای بند اومد. دستمو به پاش رسوندمو گرفتمش. سعی کردم پاشو از خودم دور کنم ولی نشد.از درد و فشار توی خودم جمع شدم:_آرین خواهش می کنم پاتو ور دار الان کنترلمو از دست میدم. فشار زیادی رومه...چشمامو بستمو فقط به فکر کنترل کردن خودم بودم.. خیلی سخته دستشویی داشته باشی و یکیم بهت فشار بیاره و اذیتت کنه.صدای خشنش منو به خودم اورد:_نشنیدم چی گفتی؟ آرین؟ و پاشو بیشتر فشرد.خودش گفته بود باید بهش بگم آرین خان. می گفت از این به بعد من اربابتم... احساس کردم دیگه نمی تونم ادامه بدم و خودمو کنترل کنم. با در گذشتم از گذشتم .......ادامه مطلب

ما را در سایت گذشتم از گذشتم .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 10:09

☜ قاعدتا دلتنگی باید واسه ڪسی باشه

ڪـه ڪــنـارت نـیـسـت و ازت دوره . . .

ولی گاهی دلتنگ ڪسی میشی

ڪه ڪنارت نشسته✅

ولـــی اون آدم ســابـق نـیـسـت ❌

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۱۳۹۶ساعت 17:49&nbsp توسط معصومه |


گذشتم از گذشتم .......

ما را در سایت گذشتم از گذشتم .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 2:44

☜ قاعدتا دلتنگی باید واسه ڪسی باشه

ڪـه ڪــنـارت نـیـسـت و ازت دوره . . .

ولی گاهی دلتنگ ڪسی میشی

ڪه ڪنارت نشسته✅

ولـــی اون آدم ســابـق نـیـسـت ❌

گذشتم از گذشتم .......

ما را در سایت گذشتم از گذشتم .... دنبال می‌کنید

برچسب: دلتنگی,واسه,کسی,پیشته,ولی, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:07

صفحه بندی