☜ قاعدتا دلتنگی باید واسه ڪسی باشه
ڪـه ڪــنـارت نـیـسـت و ازت دوره . . .
ولی گاهی دلتنگ ڪسی میشی
ڪه ڪنارت نشسته✅
ولـــی اون آدم ســابـق نـیـسـت ❌
ما را در سایت گذشتم از گذشتم .... دنبال میکنید
برچسب: دلتنگی,واسه,کسی,پیشته,ولی, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:07