گذشتم از گذشتم ....

متن مرتبط با «دلتنگی» در سایت گذشتم از گذشتم .... نوشته شده است

دلتنگی واسه کسی ک پیشته ولی..

  • نیلوبلاگ

    xa0 ☜ قاعدتا دلتنگی باید واسه ڪسی باشه ڪـه ڪــنـارت نـیـسـت و ازت دوره . . . ولی گاهی دلتنگ ڪسی میشی ڪه ڪنارت نشسته✅ ولـــی اون آدم ســابـق نـیـسـت ❌ +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۱۳۹۶ساعتxa017:49&nbsp توسطxa0معصومهxa0 |xa0 ...

    ادامه مطلب
  • دلتنگی واسه کسی ک پیشته ولی..

  • نیلوبلاگ

    xa0 ☜ قاعدتا دلتنگی باید واسه ڪسی باشهڪـه ڪــنـارت نـیـسـت و ازت دوره . . . ولی گاهی دلتنگ ڪسی میشی ڪه ڪنارت نشسته✅ ولـــی اون آدم ســابـق نـیـسـت ❌ ...

    ادامه مطلب