
xa0 ☜ قاعدتا دلتنگی باید واسه ڪسی باشه ڪـه ڪــنـارت نـیـسـت و ازت دوره . . . ولی گاهی دلتنگ ڪسی میشی ڪه ڪنارت نشسته✅ ولـــی اون آدم ســابـق نـیـسـت ❌ +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه بیست و هشتم تیر ۱۳۹۶ساعتxa017:49  توسطxa0معصومهxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
xa0 ☜ قاعدتا دلتنگی باید واسه ڪسی باشهڪـه ڪــنـارت نـیـسـت و ازت دوره . . . ولی گاهی دلتنگ ڪسی میشی ڪه ڪنارت نشسته✅ ولـــی اون آدم ســابـق نـیـسـت ❌ ...
ادامه مطلب